مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-05اجتماعي

کاهش آمار کشته ها در محورهای خراسان شمالی با اجرای طرح محدودیت های کرونایی


فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح محدودیت تردد، یک هزار و 997 نفر جریمه شده اند، گفت: پلیس با قدرت و قوت اقدامات قانونی خود را برای تداوم سلامتی و امنیت جامعه در دستور کار دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح محدودیت تردد، یک هزار و 997 نفر جریمه شده اند، گفت: پلیس با قدرت و قوت اقدامات قانونی خود را برای تداوم سلامتی و امنیت جامعه در دستور کار دارد.

سردار علیرضا مظاهری اظهارکرد: محدودیت های تردد برابر تشخیص ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین سلسله مراتب فرماندهی ناجا یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی شهروندان در طول اجرای طرح محدودیت تردد بسیار اثر گذار بوده است، افزود: این همکاری و همراهی خوب شهروندان به گونه ای بود که با کاهش چشمگیر آمار کشته ها همراه بودیم و انتظار می رود تا این همراهی ها تداوم داشته باشد.

مظاهری با بیان اینکه نیروی انتظامی در شهرهای قرمز و نارنجی، محدودیت هایی را اعمال کرده است، تصریح کرد: در این شهرها تردد خودروهای غیربومی ممنوع و در شهرهایی که قرمز بودند نیز از ساعت 9 شب تا چهار بامداد تمام تردد ها ممنوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار کشته ها در محورهای خراسان شمالی با اجرای طرح محدودیت های کرونایی

کاهش آمار کشته ها در محورهای خراسان شمالی با اجرای طرح محدودیت های کرونایی