مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-05ورزشي

مدیران استقلال بازیچه شدند/ مورینیو هم در این تیم موفق نمی شود!


کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با گلایه از شرایطی که در چند هفته ابتدایی لیگ پیرامون این تیم رقم خورده، گفت: اگر «مورینیو» و «رونالدو» را به استقلال بیاورند با این وضعیت موفق نمی شود.

- کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با گلایه از شرایطی که در چند هفته ابتدایی لیگ پیرامون این تیم رقم خورده، گفت: اگر مورینیو و رونالدو را به استقلال بیاورند با این وضعیت موفق نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حسین صادقی نامی پررنگ در تاریخ باشگاه استقلال است که سالهای زیادی با پیراهن این تیم به میدان رفت.

صادقی با 11 فصل حضور با پیراهن استقلال در لیگ برتر از این حیث رکورددار است و تجربه دو بار حضور در جام جهانی را یدک می کشد.

او سال ها کاپیتان اول آبی پوشان بوده و این روزها نیز در نقش یک کارشناس در فوتبال ایران حضور دارد.

امیرحسین صادقی در گفتگویی مفصل با خبرنگار مهر به تشریح اوضاع و شرایط باشگاه استقلال و واکاوی دلایل مشکلات این تیم پرداخت که شرح این گفتگو را در زیر می خوانید.

تلفیقی چند وجه هستم قبل از هر چیز باید این را عنوان کنم اگر امروز در مورد استقلال صحبت می کنم، ترکیبی از چند وجه در استقلال هستم.

من قبل از هر چیز هوادار استقلال هستم، بعد پیشکسوت این تیم هستم و بازیکنی که سال ها بازوبند کاپیتانی آن را بر بازو بسته و امروز هم یک کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استقلال بازیچه شدند/ مورینیو هم در این تیم موفق نمی شود!

مدیران استقلال بازیچه شدند/ مورینیو هم در این تیم موفق نمی شود!