مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-05اجتماعي

تملک 9 ملک از معارض های پروژه شهیدان برقعی باقی مانده است


مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پیش بینی عرض معبر 30 متری برای پروژه شهیدان برقعی از باقی ماندن تملک 9 پلاک از معارض های این پروژه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به وضعیت پروژه شهیدان برقعی اظهار داشت: پروژه شهیدان برقعی با حمایت مستقیم و پیگیری مستمر شخص شهردار قم به وضعیت خوبی رسیده است و تا به امروز 9 ملک برای تملک در این پروژه باقی مانده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه افزود: 150 متر جدول از محدوده میانی پروژه را آغاز کردیم و خاکریزی و کوبش در حال انجام است.

وی با اشاره به عرض معبر خیابان شهیدان برقعی ادامه داد: عرض معبر30 متر پیش بینی شده است اما احتمال دارد بعضی از نقاط بیشتر شود به این دلیل که برخی کاربری های مانند گذر سفیداب در حاشیه پیاده رو حفظ خواهد شد.

ترکمن با اشاره به عرض بیشتر ورود و خروجی خیابان شهیدان برقعی افزود: به دلیل احتمال احداث زیرگذر و روگذر در ابتدا و انتهای خیابان عرض معبر بیشتر پیش بینی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اعتبار تملک معارض های پروژه شهیدان برقعی ادامه داد: امسال 17 میلیارد  و800 میلیون تومان در بودجه به منظور تملک بلوار شهیدان برقعی پیش بینی شده بود که ما درخواست 22 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 9 ملک از معارض های پروژه شهیدان برقعی باقی مانده است

تملک 9 ملک از معارض های پروژه شهیدان برقعی باقی مانده است