مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-05اقتصادي

بازدید بهداشتی از 2656 تاکسی در بندرعباس/ برخورد با 75 مورد تخلف


رییس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس گفت : طی دو ماهه مهر و آبان تعداد 2 هزار و 654 تاکسی درون شهری مورد بررسی بازرسان این سازمان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین اخلاقی با اشاره به تداوم حضور اکیپ های بازرسی در خطوط تاکسی اظهار کرد: طی دو ماه گذشته اکیپ های بازرسی سازمان به صورت مستمر کار بازرسی و نظارت بر نحوه فعالیت و رعایت نکات بهداشتی توسط رانندگان را مورد بررسی قرار دادند که در این بازدیدها 75 مورد راننده متخلف شناسایی و برخورد لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: همزمان با شروع فصل پاییز، بازگشایی مدارس و افزایش ترددها در مسیرهای اصلی سطح شهر نظارت و بازرسی بر نحوه عملکرد تاکسیداران و اتوبوس های عمومی در دستور کار جدی قرار گرفت.

اخلاقی افزود: در این راستا 3 اکیپ بازرسی بر نحوه فعالیت تاکسی های خطوط شرق، غرب و بخش مرکزی شهر به صورت روزانه و دقیق کار نظارت و کنترل را انجام می دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه بازرسان سازمان که همواره مستقر در خطوط و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس هستند، وظایف متعددی را برعهده دارند اظهار کرد: کنترل و نظارت بر نحوه سرویس دهی رانندگان، نظارت بر نرخ کرایه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، کنترل تعداد سرنشین در خودرو، کنترل آرم و علائم خودوری رانندگان فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بهداشتی از 2656 تاکسی در بندرعباس/ برخورد با 75 مورد تخلف

بازدید بهداشتی از 2656 تاکسی در بندرعباس/ برخورد با 75 مورد تخلف