مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-05حوادث

همسرکشی بی رحمانه در مشهد


مرد 40 ساله ای در مشهد به اتهام قتل بی رحمانه همسر 35 ساله اش در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که شواهد موجود از دخالت برادرش نیز در این جنایت وحشتناک حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسانه، حدود ساعت 9 صبح روز گذشته صدای زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران انتظامی از وجود جسدی حلق آویز در یک دامداری خبر دادند.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در صحنه حادثه، تحقیقات و بررسی های ویژه قضایی در این باره آغاز و مشخص شد که مرد 62 ساله به دلیل برخی تالمات و ناراحتی های روحی دست به خودکشی زده است.

با صدور دستورات از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد؛ جسد این مرد که از نرده های گاش آویزان بود، برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد منتقل شد و بررسی های تخصصی در این باره ادامه یافت.

مالک دامداری به قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: من هم هر شب در کنار پیرمرد نگهبان می خوابیدم اما دیشب به خاطر انجام برخی از کارهایم در دامداری نبودم و مرد نگهبان تنها بود.

صبح وقتی به دامداری بازگشتم ناگهان با پیکر حلق آویز او روبه رو شدم و بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دادم.

گزارش خراسان حاکی است، این در حالی بود که مرد نگهبان حدود ساعت 5 بامداد با یکی از نزدیکانش تماس گرفته بود! براساس این گزارش، در حالی که تحقیقات قاضی احمدی نژاد دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسرکشی بی رحمانه در مشهد

همسرکشی بی رحمانه در مشهد