مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-05بين الملل

سوء استفاده جنسی یک جراح از 3122 قربانی


یک جراح 70 ساله فرانسوی به دلیل سوء استفاده جنسی از 3122 قربانی که بیماران خردسال وی بودند، به 15 حبس محکوم شد! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنبم، یک جراح فرانسوی در بزرگترین پرونده سوء استفاده جنسی از کودکان در فرانسه، به 15 سال حبس محکوم شد.

پایگاه خبری دیلی میل در این باره نوشت جوئل لو اسکوئارنک 70 ساله در محاکمه ای که خانواده چهار قربانی خردسال شاکیان آن بودند، به جرم سوء استفاده جنسی مقصر شناخته شد؛ دادستان پرونده در این باره گفت شواهدی وجود دارد که وی 3122 قربانی را بین سال های 1986 تا 2014 مورد سوء استفاده قرار داده است.

در طول تحقیقات، دادستان پرونده، دفتر خاطرات مربوط به جراح را در خانه او پیدا کرده است که در آن او به شرح جزییات صحنه های جنسی با کودکان پرداخته بود! اگرچه جراح فرانسوی ادعا کرده است که آنها شامل عنصری از خیال بودند.

پلیس همچنین بیش از 300000 تصویر ناشایست از خردسالان، از جمله تصاویر دو نفر از قربانیان را در دادگاه ارائه کرد.

مقامات می گویند که این جراح تحت پوشش اقدامات پزشکی، به محض تنها ماندن با کودکان در اتاق بیمارستان، اعمال ناشایست خود را انجام می داده است.

آنها می گویند او بیماران را خیلی جوان انتخاب کرده است تا بخاطر نداشته باشند یا نفهمند چه اتفاقی افتاده است! طبق خاطرات او همچنین کودکان بزرگتر را در اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده جنسی یک جراح از 3122 قربانی

سوء استفاده جنسی یک جراح از 3122 قربانی