مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-05فناوري

اجرای 485کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق مرزی راز و جرگلان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از اجرای 485کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق مرزی راز و جرگلان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از اجرای 485کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق مرزی راز و جرگلان خبر داد.

سیدعلی مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاش ها و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه متوازن زیر ساخت های ارتباطی و برقراری عدالت ارتباطی و کاهش شکاف دیجیتالی گفت: رشد شاخص های ارتباطی مناطق محروم و روستایی از اولویت اقدامات و برنامه های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی با اشاره به اهمیت پروژهUSOبه منظور ایجاد بستر ارتباطی در مناطق کمتر توسعه یافته به خدمات الکترونیکی و دغدغه این اداره کل برای ارائه سرویس های مناسب به روستاییان، باارائه گزارشی از وضعیت سایت های احداث شده در استان گفت: در خراسان شمالی از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO)، تعداد 55سایت با اعتباری بالغ بر 1100میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده و ارتقاء تکنولوژی شش سایت تلفن همراه نیز انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای 485کیلومتر مسیر فیبرنوری در مناطق مرزی و روستایی جهت تامین پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 485کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق مرزی راز و جرگلان

اجرای 485کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق مرزی راز و جرگلان