مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 11:002020-12-05سياسي

وضعیت کرونایی تهران نارنجی شد/تداوم اقدامات با یک شهر قرمز


هفته سوم آذرماه در حالی آغاز شد که مشاغل گروه 2 فعالیت خود را پس از 2 هفته تعطیلی از سر گرفتند و وضعیت تهران از قرمز به نارنجی تبدیل شد، - اما پیشوا همچنان قرمز مانده است.

کرونا از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: اگر مردم یک عزم جدی داشته باشند و همانند روزهای اول به قرنطینه پایبند باشند به زودی شاهد موفقیت بزرگی در این زمینه خواهیم بود.

وضعیت قرمز کرونایی پیشوا متعلق به ارزیابی های قبل از آذرماه است حسین عباسی، فرماندار پیشوا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت کرونایی این شهرستان اظهار داشت: وضعیت قرمز کرونایی پیشوا متعلق به ارزیابی های قبل از آذرماه است و در این زمینه بر اساس تست های روزانه تغییراتی را شاهد بودیم که به استانداری تهران و وزرات بهداشت این تغییرات گزارش شده است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت های کرونایی در پیشوا 95 در صد در حال اجرا است و امیدواریم که این شاخص طی روزهای آینده تغییر داشته باشد.

وضعیت تهران در صورت عدم رعایت پروتکل ها شکننده است انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر ، عنوان داشت: در حال حاضر و برای هفته سوم آذرماه وضعیت تهران نارنجی اعلام شده اما این وضعیت در صورت عدم رعایت پروتکل ها شکننده است و ممکن است باز هم به وضعیت قرمز بازگردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی تهران نارنجی شد/تداوم اقدامات با یک شهر قرمز

وضعیت کرونایی تهران نارنجی شد/تداوم اقدامات با یک شهر قرمز