مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-05حوادث

مرگ سارق همدانی بر اثر برق گرفتگی


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته -جمعه 14 آذرماه- مردی میانسال که قصد سرقت کابل برق معابر را داشت، دچار برق گرفتگی شده و از تیر برق سقوط می کند.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: روز گذشته -جمعه 14 آذرماه- مردی میانسال که قصد سرقت کابل برق معابر را داشت، دچار برق گرفتگی شده و از تیر برق سقوط می کند.

دکتر ارتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی هفت ماهه امسال پنج نفر بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند، افزود: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 10 نفر بوده است.

وی اظهار کرد: سالانه مواردی از مرگ در اثر برق گرفتگی رخ می دهد و برق گرفتگی زمانی ایجاد می شود که بدن به نحوی قسمتی از مدار الکتریکی را تشکیل دهد که در نتیجه آن طیف وسیعی از علائم ایجاد می شود.

کمالی خاطرنشان کرد: در شدت علائم و عوارض ناشی از برق گرفتگی عوامل مختلفی نظیر نوع جریان، اختلاف پتانسیل، شدت جریان، مقاومت بافت ها، مسیر جریان و مدت عبور آن دخیل هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان یادآور شد: برق گرفتگی می تواند باعث بروز عوارضی نظیر فلج، سنکوپ، انواع شکستگی های استخوانی، عوارض ناشی از پرتاب شدن و در نهایت مرگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سارق همدانی بر اثر برق گرفتگی

مرگ سارق همدانی بر اثر برق گرفتگی