مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-05اقتصادي

ایران به جمع چهار تولید کننده ریل زبانه سوزن در جهان پیوست


ذوب آهن اصفهان موفق به تولید انبوه ریل زبانه سوزن شد و با این موفقیت چشمگیر، ایران به جمع چهار تولید کننده ریل زبانه سوز در جهان پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گفت: تولید ریل زبانه سوزن که مصارف گسترده ای در صنعت ریلی کشور دارد، پس از تولید ریل های درون و برون شهری در دستور کار شرکت قرار گرفت و طراحی و ساخت غلتک های آن سه ماه طول کشید که توسط کارشناسان این شرکت با کار شبانه روزی با توجه به نیاز کشور انجام شد.

وی با اشاره به این که هیچ محدودیتی در تولید ریل نداریم و برای صادرات آن هم برنامه ریزی کرده ایم، افزود: تولید این محصول سخت تر از تولید ریل های دیگر است و چون هیچ محور تقارنی ندارد، تولید آن پیچیدگی ها و حساسیت های خاصی دارد.

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان به اهمیت این ریل در صنعت حمل و نقل ریلی کشور اشاره کرد و گفت: کارهای تکمیلی بر روی ریل زبانه سوزن در شرکت دیگری انجام می شود و در نهایت سوزن ریل ملی در خطوط کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به این که این ریل در طول 13 متر تولید می شود، اظهار داشت: ریل سوزن به صورت عمده جهت تغییر مسیر قطار استفاده می شود و تاکنون تأمین آن متکی کامل به واردات بود و لذا تولید آن یک موفقیت بزرگ برای کشور است و توسعه حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به جمع چهار تولید کننده ریل زبانه سوزن در جهان پیوست

ایران به جمع چهار تولید کننده ریل زبانه سوزن در جهان پیوست