مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-05پزشكي

بیل گیتس می گوید تا بهار 2021 به حالت عادی برمی گردیم


بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت و یکی از مشهورترین و ثروتمندترین افراد جهان می گوید واکسن های کووید-19 اثرگذار هستند و زندگی ما تا بهار سال 2021 به حالت عادی باز خواهد گشت، - "بیل گیتس" می گوید تا بهار 2021 به حالت عادی برمی گردیم "بیل گیتس" بنیان گذار شرکت "مایکروسافت" و یکی از مشهورترین و ثروتمندترین افراد جهان می گوید واکسن های کووید-19 اثرگذار هستند و زندگی ما تا بهار سال 2021 به حالت عادی باز خواهد گشت، با این حال، چهار تا پنج ماه آینده ترسناک خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، بیل گیتس که در سال 2015 به ما نسبت به یک بیماری همه گیر هشدار داده بود، اکنون در جدیدترین اظهارنظر خود در یک مصاحبه دیدگاه های امیدوار کننده ای ارائه داده است.

این کارآفرین موفق می گوید که به اعتقاد وی به لطف واکسن هایی که به نظر می رسد همگی موثر هستند، ایالات متحده تا بهار 2021 به حالت عادی برگردد.

با این حال وی بر این باور است که قبل از اینکه همه چیز بهتر شود، چهار یا پنج ماه آینده واقعاً ترسناک به نظر می رسد، مگر اینکه واقعاً بتوانیم رعایت کردن پروتکل های بهداشتی را دو برابر کنیم.

وی گفت: تأثیرگذارترین کاری که اکنون مردم می توانند انجام دهند این است که آنچه[پروتکل های بهداشتی] را که به ما گفته شده مانند معاشرت کمتر با افراد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیل گیتس می گوید تا بهار 2021 به حالت عادی برمی گردیم

بیل گیتس می گوید تا بهار 2021 به حالت عادی برمی گردیم