مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-05فرهنگي

تصمیم بی سابقه کمپانی «وارنر» ؛ نمایش آنلاین تمام فیلم ها همزمان با اکران 2021


تصمیم بی سابقه کمپانی وارنر ؛ نمایش آنلاین تمام فیلم ها همزمان با اکران 2021 کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی اعلام کرد تمامی فیلم هایش را در سال 2021 همزمان با سینماها در سامانه نمایش آنلاین HBO Max عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر در واکنش به شرایط بحران شیوع ویروس کرونا که با تعطیلی بسیاری از سالن های سینمایی همراه بوده است اعلام کرد، 17 فیلم از محصولاتش از جمله ماتریکس 4 و جوهخ انتحار را در سال آینده میلادی همزمان با اکران در سینماها، به مدت 31 روز در سامانه نمایش آنلاین HBO Max نیز قرار خواهد داد.

فیلم-انیمیشن جدید تام و جری ، فیلم علمی-تخیلی تل ماسه ، گودزیلا در مقابل کونگ ، مورتال کمبت و احضار: شیطان مرا وادار کرد از جمله دیگر محصولات مهم کمپانی برادران وارنر هستند که سال آینده به این شکل اکران خواهند شد.

تصمیم برادران وارنر احتمالا با اعتراض سینماداران رو به رو خواهد شد و آدام آرون مدیر عامل سینماهای AMC که بزرگترین سینماهای زنجیره ای در آمریکاست اعلام کرده این تصمیم کمپانی برادران وارنر در واقع یارانه ای برای کمک به رونق گرفتن سامانه نمایش آنلاین HBO Max متعلق به این کمپانی است و به بهای از دست رفتن سود سایر استودیوهای فیلمسازی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم بی سابقه کمپانی «وارنر» ؛ نمایش آنلاین تمام فیلم ها همزمان با اکران 2021

تصمیم بی سابقه کمپانی «وارنر» ؛ نمایش آنلاین تمام فیلم ها همزمان با اکران 2021