مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-05اجتماعي

«شاد» یکی از امن ترین شبکه ها در سطح کشور/ والدین سطح آگاهی خود را بالا ببرند


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شاد را به عنوان یکی از امن ترین شبکه ها در سطح کشور معرفی کرد و گفت: کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می شوند نمی توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

- به گزاشر خبرگزایر فارس از کرماشناه، مجید یزدان پناه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص شبکه دانش آموزی شاد و مشکلات آن، اظهار داشت: در اواخر اسفندماه سال گذشته بحث راه اندازی شبکه شاد در کشور ایجاد شد که با توجه به اینکه شبکه نوپایی بود با مشکلاتی مواجه شد.

وی ادامه داد: با گذشته زمان، آرام آرام بخشی از مشکلات عظیم آن حل شد، ولی هنور به آن نقطه مطلوب نرسیده ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شبکه شاد را به عنوان یکی از امن ترین شبکه ها در سطح کشور معرفی کرد و افزود: این شبکه فضای ایمن برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت محسوب می شود، اما چون نوپا است هنوز کارهایی نیاز دارد.

وی ادامه داد: کاربران شاد دارای هویت هستند و تنها افراد با هویت وارد می شوند نمی توان کسی که هویت آن احراز نشده وارد این فضای ایمن کرد.

یزدان پناه ادامه داد: تقریبا دانش آموزان به نقطه رسیده اند که می دانند باید چگونه از شبکه شاد استفاده کنند باید والدین هم سطح آگاهی را بالا ببرند، کلیپی در بحث نکات ایمنی از سوی پلیس فتا و معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» یکی از امن ترین شبکه ها در سطح کشور/ والدین سطح آگاهی خود را بالا ببرند

«شاد» یکی از امن ترین شبکه ها در سطح کشور/ والدین سطح آگاهی خود را بالا ببرند