مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-05اجتماعي

برف و باران در نیمه دوم آذر 99 کل کشور را فرا می گیرد


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه تا اواسط هفته جاری تقریبا در تمام کشور بارش باران یا برف خواهیم داشت، گفت: دمای هوا از امروز تا دوشنبه 17 آذر به طور محسوسی در سطح کشور کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز شنبه 15 آذر سامانه بارشی در جنوب غرب، جنوب کشور و بخش هایی از کرمان و شمال خلیج فارس سبب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور، گیلان، مازندران، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران موجب بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی این مناطق سبب بارش برف می شود.

وی ادامه داد: طی فردا بر شدت و گستره بارش افزوده می شود و به جز جنوب سیستان و بلوچستان در بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت.

به گفته ضیاییان، طی این مدت بارش در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقت خواهد بود.

همچنین در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب، غرب، شمال شرق و ارتفاعات و دامنه های البرز و زاگرس بارش برف پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: شدت بارش طی فردا در استان های گیلان، فارس، بوشهر، کرمان، نیمه شرقی خوزستان، خراسان جنوبی، چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در نیمه دوم آذر 99 کل کشور را فرا می گیرد

برف و باران در نیمه دوم آذر 99 کل کشور را فرا می گیرد