مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-05فناوري

فیشرها در کمین کاربران اینترنت بانک


مهم ترین هدف فیشرها در ترفند فیشینگ سرقت اطلاعات بانکی استفاده کنندگان خدمات اینترنت بانک است؛ بنابراین شهروندان نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: مهم ترین هدف فیشرها در ترفند فیشینگ سرقت اطلاعات بانکی استفاده کنندگان خدمات اینترنت بانک است؛ بنابراین شهروندان نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با فیشینگ، اظهار کرد: اگر چه اجرایی شدن رمزهای پویا تأثیر به سزایی در کاهش جرم فیشینگ داشته است اما کم دقتی و بی توجهی شهروندان به توصیه های پلیس سبب شده تا فیشینگ همواره به عنوان یکی از مهم ترین جرم سایبری مطرح باشد.

وی با بیان اینکه بالا بودن میزان تراکنش مالی در اینترنت بانک باعث گرایش مجرمان سایبری به سوءاستفاده از این گونه خدمات بانکی شده است، افزود: کاربران اینترنت بانک مراقب سایت های فیشینگ بانکی باشند تا در دام فیشرها گرفتار نشوند، زیرا افتادن در دام فیشرها به معنای خالی شدن کامل حساب بانکی آن ها است.

این مسئول در نحوه افتادن ناآگاهان به دام فیشرها، تصریح کرد: قربانیان به دلیل آگاهی نداشتن از آدرس سایت اصلی درگاه بانکی اقدام به جستجوی سایت مورد نظر در موتورهای جستجوگر اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیشرها در کمین کاربران اینترنت بانک

فیشرها در کمین کاربران اینترنت بانک