مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-05بين الملل

اقدامات بدخواهان خللی در مناسبات ایران و افغانستان ایجاد نمی کند


سفارت ایران در کابل در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی منتسب به اتباع افغان تاکید کرد تردیدی نیست مناسبات دو کشور برادر و همسایه بر اصول و پایه های محکمی استوار است که اقدامات بدخواهان خللی در استحکام آن به وجود نیاورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، سفارت ایران در کابل در پی انتشار ویدئوهایی روزهای گذشته در فضای مجازی که در آن تعدادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته و منتسب به برادران افغانستانی است، بیانیه ای را صادر کرد.

سفارت ایران در کابل در پی انتشار دو ویدئو با موضوع ضرب و شتم اتباع محترم افغان در ایران و متعاقب آن صدور بیانیه وزارت امور خارجه افغانستان مبنی بر پیگیری این امر، اعلام کرد بلافاصله تحقیقات فنی گسترده ای توسط نیروی انتظامی و وزارت امور خارجه ایران در این رابطه آغاز و مشخص گردید که با نهایت تاسف عواملی در داخل افغانستان با هدف تخریب روابط و ایجاد تنش های مقطعی در مناسبات دو کشور؛ اقدام به پخش این ویدئوها که یکی مربوط به کشوری بجز ایران و دیگری مربوط به پنج سال پیش می باشد، نموده اند.

در بیانیه سفارت ایران در کابل آمده است که تردیدی نیست مناسبات دو کشور برادر و همسایه بر اصول و پایه های محکمی استوار است که اقدامات بدخواهان خللی در استحکام آن به وجود نیاورده و بالعکس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بدخواهان خللی در مناسبات ایران و افغانستان ایجاد نمی کند

اقدامات بدخواهان خللی در مناسبات ایران و افغانستان ایجاد نمی کند