مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-05سياسي

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان


همزمان با اولین روز از هفته پژوهش و فناوری، صبح امروز زنگ پژوهش استان گلستان با حضور استاندار، جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، - ایسنا/گلستان همزمان با اولین روز از هفته پژوهش و فناوری، صبح امروز زنگ پژوهش استان گلستان با حضور استاندار، جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، مدیرکل آموزش وپرورش و جمعی دیگر از مدیران استانی، در دبیرستان فرزانگان گرگان نواخته شد.

دکتر علی نجفی نژاد، جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش استان گلستان در این مراسم که به صورت زنده از طریق نرم افزار برنامه شاد پخش می شد، گفت: در این هفته، پژوهشگران دستاورد فعالیت های یکساله خود را به اطلاع مردم می رسانند که این امر به فرهنگ سازی موضوع پژوهش در سطح جامعه کمک می کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از نیازهای کشور به همت جوانان و نخبگان کشور برطرف می شود و شاهد قرار گرفتن محققین ایرانی در بین دانشمندان برتر دنیا در حوزه های مختلف علمی هستیم.

جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش استان گلستان در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته پژوهش در استان برنامه های متنوعی برگزار می شود، گفت: امسال برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی خواهد بود و دستاوردهای پژوهشگران استان از طریق فضای مجازی در معرض دید عموم مردم جامعه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان