مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-05سياسي

شاعران به ابعاد سیاسی حرکت فاطمه زهرا (س) بیشتر توجه کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از شاعران خواست با توجه به ابعاد سیاسی حرکت حضرت فاطمه زهرا (س) به تجلی این حرکت در اشعار خود توجه کنند.

- شاعران به ابعاد سیاسی حرکت فاطمه زهرا (س) بیشتر توجه کنند ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از شاعران خواست با توجه به ابعاد سیاسی حرکت حضرت فاطمه زهرا (س) به تجلی این حرکت در اشعار خود توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین رونمایی از پوستر فراخوان کشوری مسابقه طراحی پوستر و تصویرسازی با عنوان از قاسم تا محسن و پوستر چهارمین فراخوان سوگواره ملی شعر فاطمی تبریز با اشاره به برگزاری این سوگواره، اظهار کرد: جنبه های سیاسی قیام حضرت فاطمه زهرا بسیار گسترده و پر از مضامین اجتماعی و سیاسی است که نیاز دارد به صورتی هنرمندانه مورد توجه مخطبان این مکتب پر رمز و راز قرار گیرد.

وی افزود: روشنگری های سیاسی ایشان در دفاع از حریم ولایت و جلوگیری از انحراف در مسیر اسلام راستین بود و این مساله نیاز به تنویر و روشنگری بیشتر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی صرفاً یک فرد نظامی نبود، اظهار کرد: ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری، یک مکتب ارزنده و درس آموز بود که سراسر حیات ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران به ابعاد سیاسی حرکت فاطمه زهرا (س) بیشتر توجه کنند

شاعران به ابعاد سیاسی حرکت فاطمه زهرا (س) بیشتر توجه کنند