مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05سياسي

سرخ رود جولانگاه زمینخواران نیست


رییس شورای اسلامی شهر سرخ رود با بیان اینکه این شهر جولانگاه زمینخواران و کلاهبرداران نیست، گفت: برای دفاع از بی المال با قانون شکنان برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه جعفرزاده صبح شنبه در جلسه شورای شهر سرخ رود ضمن اعلام خبر تخریب و جلوگیری از تصرف دو قطعه زمین ساحلی در منطقه خط دریای این شهر، گفت: برای دفاع از بیت المال و منافع عمومی، بدون هیچ ملاحظه ای با قانون شکنان برخورد می شود.

جعفرزاده با بیان این مطلب که این شهر مکان امنی برای زمین خواران نیست، ادامه داد: زمین خواری دست درازی به اموال شهروندان است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود برای ریشه کن نمودن این اقدام کمر همت بسته است.

رییس شورای اسلامی شهر سرخ رود با هشدار به متصرفین بیت المال، افزود: لازم میدانم به اندک متخلفینی که دست به این اقدامات شرورانه با هدف تخریب چهره و امنیت شهری می زنند، هشدار می دهیم شهر سرخ رود جولانگاه سودجویان نیست و مخفی شدن پشت چهره های دلسوز و اقدامات پوپولیستی نخواهد توانست موجب توجیه این اعمال باشد.

وی ضمن قدردانی از زحمات، پیگیری و اهتمام ویژه یوسفی رییس حوزه قضایی بخش سرخ رود، همت دستگاه قضا را ستودنی دانست و گفت: ورود و جدیت رییس حوزه قضایی بخش سرخ رود در برخورد با غارتگران اموال شهروندان، قابل قدردانی و چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخ رود جولانگاه زمینخواران نیست

سرخ رود جولانگاه زمینخواران نیست