مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-05بين الملل

نماینده آمریکا برای کره شمالی به سئول می رود


بنا به اعلام چهار منبع آگاه، استفان بیگان، نماینده منصوب شده از سوی واشنگتن برای کره شمالی و معاون وزیر خارجه این کشور، قرار است چند روز دیگر با هدف دیدار با مقامهای کره جنوبی به پایتخت این کشور سفر کند.

- بنا به اعلام چهار منبع آگاه، استفان بیگان، نماینده منصوب شده از سوی واشنگتن برای کره شمالی و معاون وزیر خارجه این کشور، قرار است چند روز دیگر با هدف دیدار با مقامهای کره جنوبی به پایتخت این کشور سفر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، این سفر هنوز به صورت رسمی از سوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام نشده و یک سخنگوی سفارت آمریکا در شهر سئول نیز گفت، چیزی برای اعلام کردن در این خصوص ندارد.

منابع مذکور گفتند، استفان بیگان علاوه بر دیدار با مقامهای کره جنوبی همچنین قرار است یک سخنرانی ایراد کند هر چند که مشخص نشده آیا تداوم روند فزاینده شیوع کروناویروس در کره جنوبی در این برنامه ها اخلال ایجاد می کند یا خیر.

بیگان در گذشته رهبری مذاکرات در سطح کاری با کره شمالی بر سر برنامه های تسلیحات هسته ای و موشکهای بالستیک این کشور را به عهده داشته اما آن تلاشها به رغم نشستهای بی سابقه ای که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار کرد، پیشرفت مشهودی حاصل نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمریکا برای کره شمالی به سئول می رود

نماینده آمریکا برای کره شمالی به سئول می رود