مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-05حوادث

حریق ساختمان تجاری در خیابان لاله زار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره حادثه حریق در یک ساختمان تجاری در خیابان لاله زار پایتخت اظهار داشت: - سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان تجاری در خیابان لاله زار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، درباره حادثه حریق در یک ساختمان تجاری در خیابان لاله زار پایتخت اظهار داشت: حادثه حریق ساعت 9:51 صبح امروز در خیابان لاله زار جنوبی، پایین تر از کوچه برلن از طریق سامانه 125 به آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع نیرو های آتش نشانی سه ایستگاه همراه با خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند و مشخص شد یک ساختمان تجاری قدیمی سه طبقه که محل فروش و نگهداری سیم، کابل و لوازم برقی بوده طعمه حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: مغازه ای در طبقه سوم این ساختمان تجاری کاملا شعله ور شده و شعله های آتش به مغازه های اطراف نیز سرایت کرده بود که نیرو های آتش نشانی موفق به اطفاء حریق شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: 16 نفر در این ساختمان تجاری به محاصره دود آتش درآمده بودند که نیرو های آتش نشانی آن ها را از محل حادثه خارج کردند و خوشخبتانه حریق در این ساختمان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق ساختمان تجاری در خیابان لاله زار تهران

حریق ساختمان تجاری در خیابان لاله زار تهران