مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-05ورزشي

ملاح: دبیر همه را پای کار آورد


سفر رییس فدراسیون کشتی به استان گلستان با هدف و برنامه ی مناسبی انجام شد و دقیقا تمامی مواردی که دوست داشتیم با مسئولان استانی مطرح شود، - رییس هیات کشتی استان گلستان گفت: سفر رییس فدراسیون کشتی به استان گلستان با هدف و برنامه ی مناسبی انجام شد و دقیقا تمامی مواردی که دوست داشتیم با مسئولان استانی مطرح شود، در جلسات گفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین ملاح در مورد سفر رییس فدراسیون کشتی به استان گلستان، گفت: واقعا بهتر از این نمی شد، این سفر با انگیزه و هدف خوبی از سوی آقای دبیر انجام شد و دقیقا مواردی که همه دوست داشتیم مطرح بشود و جلساتی که باید برگزار می شد به انجام رسید و حضور ایشان یک نیاز اساسی بود.

وی ادامه داد: وقتی آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه گرگان که جایگاه بالایی از نظر معنوی در استان دارند با تمامی مسائل مهمی که گلستان دارد، کشتی را نیز یکی از دغدغه های خود می داند، بسیار خوب و ارزنده است و نشان می دهد که همه متوجه این شده اند که کشتی در استان گلستان افت کرده و نیاز به حمایت ویژه دارد.

ملاح در مورد جلسات برگزار شده توسط رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: سفر بسیار فشرده ای انجام شد، از بدو ورود رییس فدراسیون کشتی به استان جلسات ما آغاز شد و تقریبا بالای 10 جلسه ی کاری بسیار خوب داشتیم که از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاح: دبیر همه را پای کار آورد

ملاح: دبیر همه را پای کار آورد