مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-05اقتصادي

بهره برداری از 140 پروژه ورزشی طی دو سال گذشته در کردستان


حدود 150 پروژه ورزشی نیمه تمام در سطح استان داشتیم که با تزریق اعتبات مناسب به این پروژه ها، طی دو سال گذشته 140 مورد آنها به بهره برداری رسیده است.

- حامد جولایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بهره برداری از سالن های 1200 نفره چند منظوره ورزشی یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت در این استان بوده که در شهرستان های قروه، سریش آباد و مریوان افتتاح شده اند و سالن 1200 نفره بانه نیز تا چند ماه آینده افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین استخرهای سرپوشیده در شهرستان های دیواندره، بانه و مریوان به بهره برداری رسیده و تعداد زیادی سالن چند منظوره نیز در سطح روستاهای استان افتتاح شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه چندین زمین ورزشی خاکی، چمن طبیعی و چمن مصنوعی در سطح استان نیز به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها 0.

3 درصد به سرانه ورزشی استان کردستان افزوده شده است.

جولایی یادآور شد: یکی از برنامه هایی که در سطح استان برای ما در اولویت قرار دارد افزایش سرانه فضاهای ورزشی است که سعی داریم با احداث مجتمع های ورزشی و استخرها این سرانه را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به تعداد پروژه هایی که طی چند سال اخیر در حوزه ورزش در سطح استان به بهره برداری رسیده است، رتبه کردستان از جایگاه 29 کشوری از لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 140 پروژه ورزشی طی دو سال گذشته در کردستان

بهره برداری از 140 پروژه ورزشی طی دو سال گذشته در کردستان