مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-05بين الملل

لاوروف: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه مانع بازیابی وحدت این کشور است


وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد از تحریم های جدید آمریکا و اروپا علیه دمشق در میانه همه گیری کرونا، حضور نظامیان آمریکایی در سوریه را غیرقانونی و مانع وحدت این کشور خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه طی یک سخنرانی ویدئویی برای شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی گفت وگوهای مدیترانه ای در روز جمعه گفت حضور غیرقانونی ایالات متحده در سوریه مانع بازیابی وحدت این کشور است.

وی در ادامه گفت شکستن کمر تروریسم به لطف کمک قاطعانه روسیه به دولت سوریه امکان پذیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاس ، این دیپلمات ارشد روس افزود: وظیفه فراهم کردن شرایط مناسب زندگی برای میلیون ها سوری که از جنگ ویرانگر جان سالم به در برده اند، مسئله مهم کنونی است که نیازمند مشارکت کل جامعه جهانی است.

لاوروف گفت: باید با تاسف بگوییم که در واکنش به تغییرات سازنده در حل و فصل سیاسی، دمشق شاهد حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در خاک خود است که به طور آشکار برای تشویق به جدایی طلبی و جلوگیری از برقراری وحدت این کشور است.

او در ادامه توجهات را به تحریم های جدید آمریکا و اروپا علیه سوریه و ادعاهای بی اساس و بدون مدرک درباره استفاده دمشق از سلاح های شیمیایی جلب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه مانع بازیابی وحدت این کشور است

لاوروف: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه مانع بازیابی وحدت این کشور است