مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-05سياسي

15 استعلام الکترونیکی می شود/ کاهش چشمگیر اعزام زندانیان


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در بسیاری از استان ها اعزام زندانی به صفر رسیده و تا پایان سال بنا داریم همه زندان ها را مجهز می کنیم تا اعزام و بدرقه زندانی به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر عیسی زارع پور در مراسم آیین رونمایی از درگاه ملی قوه قضاییه، کارتابل یکپارچه خدمات قضایی و سامانه هدایت الکترونیک قضایی (سها) که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: این سامانه ها در راستای قوه قضاییه هوشمند به عنوان یکی از محورهای تحولی دستگاه قضا است.

وی با بیان اینکه به دنبال دستیابی به قوه قضاییه هوشمند طی یک برنامه چهار ساله هستیم، گفت: بنا داریم با استفاده حداکثری از فناوری، دسترسی مردم به خدمات قضایی در نهایت سهولت و کرامت انجام شود و آرای صادره با دقت و به شکل مؤثر اجرا شود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به بانک های اطلاعاتی مختلف و نفش انها در پیشگیری از جرم گفت: در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی، تا پایان آبان بیش از 20 اقدام صورت گرفت که یکی از آن ها، سامانه مربوط به وکلاست و حتی تمدید پروانه وکالت از طریق این سامانه انجام می شود.

وی ادامه داد: وکلا می توانند همه اقدامات خود را از طریق این سیستم انجام دهند و این سامانه به شکل شبانه روزی فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 استعلام الکترونیکی می شود/ کاهش چشمگیر اعزام زندانیان

15 استعلام الکترونیکی می شود/ کاهش چشمگیر اعزام زندانیان