مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-05بين الملل

هشدار تشکیلات خودگردان نسبت به داد و ستد با تولیدات شهرک های صهیونیست نشین


دولت فلسطین نسبت به اقدام یا تلاش هر طرف داخلی یا بین المللی برای داد و ستد کالاها، تولیدات و خدمات شهرک های صهیونیست نشین که با تحریم بین المللی مواجه هستند، - دولت فلسطین نسبت به اقدام یا تلاش هر طرف داخلی یا بین المللی برای داد و ستد کالاها، تولیدات و خدمات شهرک های صهیونیست نشین که با تحریم بین المللی مواجه هستند، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، این هشدار فلسطین یک روز پس از آن مطرح شد که زاید بن راشد الزیانی، وزیر تجارت، صنعت و گردشگری بحرین طی سفرش به اراضی اشغالی، از پذیرش تولیدات شهرک های صهیونیست نشین در بحرین استقبال کرد اما این مسئول بحرینی در دیدار با ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین داد و ستد این کالاها را تکذیب نمود.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، برخلاف آنچه که رسانه های عبری زبان اخیراً ترویج دادند، بحرین این مساله را تکذیب کرده است که از تولیدات شهرک های صهیونیست نشین استقبال کرده باشد.

در همین حال، وزارت اقتصاد فلسطین اعلام کرد که هر طرفی که تولیدات شهرک های صهیونیست نشین خریداری کند، بر اساس قانون بین المللی مورد پیگرد و بازخواست قرار خواهد گرفت.

این وزارت خانه تاکید کرد: شهرک سازی ها بر اساس قطعنامه ها و منشورهای بین المللی و قوانین بین الملل، غیرقانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار تشکیلات خودگردان نسبت به داد و ستد با تولیدات شهرک های صهیونیست نشین

هشدار تشکیلات خودگردان نسبت به داد و ستد با تولیدات شهرک های صهیونیست نشین