مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-05فرهنگي

کمپانی برادران وارنر عجیب ترین تصمیم سینمایی 2020 را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اگر چه بسیاری از تحلیلگران گیشه، نگاه خوشبینانه ای به این تصمیم ندارند و شکست آن را پیش بینی می کنند، - ، اگر چه بسیاری از تحلیلگران گیشه، نگاه خوشبینانه ای به این تصمیم ندارند و شکست آن را پیش بینی می کنند، اما استودیو برادران وارنر اعلام کرده تصمیمی را که برای اکران همزمان آنلاین و روی پرده زن شگفت انگیز 1984 در کریسمس گرفته، در ایام دیگر سال نیز محور فعالیت خود قرار خواهد داد.

این استودیو با انتشار فهرستی از 17 فیلم تولیدی اش که ماتریکس 4 و تل ماسه هم از جمله آن ها هستند، گفته است همه این فیلم ها همزمان در سینما و به صورت آنلاین در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

در این فهرست نسخه اقتباسی لین مانوئل میراندا از در بلندی ها ، آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک ساخته آلن تیلور، پیش درآمد سوپرانوها و جوخه خودکشی هم جای دارند.

این اقدام در عین حال که برای سینما ها تکان دهنده است، پاسخی به نیاز مخاطبان در دورانی است که شیوع ویروس کرونا و بحران سلامت در جهان، جامعه نمایش فیلم را روز به روز در وضعیت وخیم تری قرار می دهد.

از فیلم های دیگری که نام شان در فهرست نمایش همزمان کمپانی برادران وارنر آمده، می توان به چیز های کوچک دنزل واشینگتن، درام زندگینامه ای یهودا و مسیح سیاه ، فیلم زندگینامه ای الویس ، فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپانی برادران وارنر عجیب ترین تصمیم سینمایی 2020 را گرفت

کمپانی برادران وارنر عجیب ترین تصمیم سینمایی 2020 را گرفت