مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-05اقتصادي

کارکنان ادارات سمنان تا 50 درصد در محل کار حاضر خواهند بود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: با توجه به وضعیت نارنجی ایجاد شده در هفت شهرستان استان، کارکنان دولت تا 50 درصد بنا به صلاح دید مسئول دستگاه حضور خواهند یافت.

- فاطمه منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به ابلاغ بخش نامه جدید در خصوص محدودیت های کرونایی در سطح استان سمنان بیان کرد: وضعیت حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در هفته جاری به این شکل است که در شهرستان های نارنجی تا 50 درصد از کارکنان بنا به صلاح دید مسئول دستگاه در محل کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه همه شهرستان های استان سمنان به جز میامی که در وضعیت زرد قرار دارد، تابع این محدودیت هستند، بیان کرد: دستگاه های اجرایی میامی به دلیل شرایط متفاوت می توانند تا دو سوم کارکنان خود را بر سر کار فرا بخوانند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مأموریت های غیر ضروری کارکنان دستگاه های اجرایی نیز لغو شده است، ابراز کرد: تشکیل جلسات با رعایت الزامات فضای سربسته در شهرهای با وضعیت نارنجی حداکثر با 20 نفر مجاز خواهد بود در میامی البته این میزان تا 30 نفر تعیین شده است.

منصوری با بیان اینکه این محدودیت ها تا تعیین وضعیت جدید رنگ بندی شهرستان های استان ادامه دارد، گفت: شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، آرادان، مهدی شهر و سرخه هم اکنون در وضعیت نارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ادارات سمنان تا 50 درصد در محل کار حاضر خواهند بود

کارکنان ادارات سمنان تا 50 درصد در محل کار حاضر خواهند بود