مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 05:002020-12-05اجتماعي

صدور هشدار سطح قرمز برای استان کرمان/کاهش 7 درجه ای دمای استان


بیشترین حجم بارش در شهرستان های زرند، هجدک، دشتخاک، راور، کوهبنان، فیض آباد، کرمان، انار، بافت پیش بینی می شود و در ارتفاعات غرب استان بارش های خوبی خواهیم داشت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین حجم بارش در شهرستان های زرند، هجدک، دشتخاک، راور، کوهبنان، فیض آباد، کرمان، انار، بافت پیش بینی می شود و در ارتفاعات غرب استان بارش های خوبی خواهیم داشت.

تورج جدیدی صبح امروز 15 آذرماه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بران استان کرمان با اشاره به اینکه امروز و براساس نقشه های هواشناسی برای شمال و غرب استان کرمان هشدار سطح قرمز صادر شده است اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های هواشناسی و پیرو هشدارهای نارنجی که هفته قبل صادر کردیم، انتظار داریم سامانه بارشی که نسبتا پرقدرت است از ظهر امروز فعالیت خود را در استان آغاز کند و به تناوب تا روز سه شنبه شاهد بارش های رگباری در استان خواهیم بود.

وی افزود: بیشترین حجم بارش در شهرستان های زرند، هجدک، دشتخاک، راور، کوهبنان، فیض آباد، کرمان، انار، بافت پیش بینی می شود و در ارتفاعات غرب استان بارش های خوبی خواهیم داشت.

جدیدی با اشاره به اینکه احتمال اینکه سیلاب استان های همجوار وارد مناطق شمالی استان کرمان بشود، وجود دارد بیان کرد: با توجه به شدت و حجم بارش هایی که اتفاق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح قرمز برای استان کرمان/کاهش 7 درجه ای دمای استان

صدور هشدار سطح قرمز برای استان کرمان/کاهش 7 درجه ای دمای استان