مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-05اقتصادي

پیگیر مجوز استفاده از آب دریا برای شیرین سازی و آبزی پروری هستیم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان بر پیگیری اخذ مجوزهای لازم استفاده از آب دریا برای شرب، صنعت و آبزی پروری در شهرستان گمیشان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمحسن حسینی در جلسه با فرماندار گمیشان اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان گمیشان تخصیص آب دریا هم برای شیرین سازی و هم برای آبزی پروری (میگو و خاویار) است که مجوز اصلی تخصیص را باید از وزارت نیرو بگیریم ودر حال پیگیری هستیم.

حسینی افزود: معاون وزیر نیرو در سفر به گلستان قول تخصیص آب دریا را دادند که پس از مرتفع شدن مشکلات زیست محیطی مجوز صادر می شود و پس از آن سرمایه گذاران استفاده کننده باید به دنبال اقدامات بعدی باشند.

وی بیان کرد: دنبال مسیری هستیم که بخشی از آب گرگانرود را در شهرستان گمیشان به زهکش ها هدایت کنیم تا در زمانی که سیلاب نیست این آب به زهکش ملت هدایت شده و شستشویی در زهکش داخل شهر داده و در زمان سیلاب هم بخشی از آب را از آنجا به سایر زهکش ها هدایت کنیم.

حسینی گفت: در مورد مجوزهای آب شرب شرکت آبفا هم اعلام آمادگی کردیم کار با سرعت انجام شود.

فرماندار شهرستان گمیشان هم در این دیدار گفت: با توجه به اینکه شهرستان گمیشان جزو شهرهای کم آب هست و مشکل آب شرب دارد، صدور مجوزهای چاه آب شرب برای آب و فاضلاب در گمیشان تسریع و حفر چاه قبل از فصل گرم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مجوز استفاده از آب دریا برای شیرین سازی و آبزی پروری هستیم

پیگیر مجوز استفاده از آب دریا برای شیرین سازی و آبزی پروری هستیم