مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-05پزشكي

بستری 73 بیمار کرونایی در تالش/ تمام تخت های آی سی یو پُر است


فرماندار تالش با اشاره به بستری 73 بیمار کرونایی در این شهرستان، گفت: تمام 12 تخت آی سی یو بیمارستان تالش پُر است.

- محمد حسین شاهکویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از سه شنبه هفته گذشته با افزایش آمار ابتلاها وضعیت شهرستان تالش به قرمز تغییر وضعیت داد، اظهار کرد: در حال حاضر 73 بیمار کرونایی در مراکز درمانی شهرستان تالش بستری هستند.

وی به پُر بودن تمام تخت های آی سی یو بیمارستان تالش اشاره کرد و افزود: تمام 12 تخت آی سی یو بیمارستان تالش توسط بیماران بد حال کرونایی اشغال شده است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرستان بر اساس دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا محدودیت های ترددی و کرونایی اعمال خواهد شد، گفت: در همین راستا یک دوم کارکنان دستگاه های خدماتی و یک سوم سایر دستگاه های غیر خدماتی و ادارات دولتی حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه منع تردد خودروها از ساعت 21 شب تا 4 صبح نیز در شهرستان تالش اجرایی می شود، تصریح کرد: به جز مشاغل گروه یک تمام مشاغل گروه های 2، 3 و 4 به مدت یک هفته از 14 آذر ماه منع فعالیت خواهند شد.

شاهکویی در ادامه با تأکید بر خودداری از هر گونه مراسم عزا و عروسی و ایجاد تجمع از شهروندان تالشی خواست تا دستور العمل ها بهداشتی و محدودیت های کرونایی را برای خروج از وضعیت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 73 بیمار کرونایی در تالش/ تمام تخت های آی سی یو پُر است

بستری 73 بیمار کرونایی در تالش/ تمام تخت های آی سی یو پُر است