مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 04:052020-12-05سياسي

دانشجوی مطالبه گر در برابر مفاسد اقتصادی منفعل نیست


استاد دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر (ع) گفت: مهم ترین کار یک دانشجوی مطالبه گر، واکنش صریح و سریع آنان به مفاسد اقتصادی است.

- ایسنا/مازندران استاد دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر (ع) گفت: مهم ترین کار یک دانشجوی مطالبه گر، واکنش صریح و سریع آنان به مفاسد اقتصادی است.

عباس بادله در گفت و گو با ایسنا به مناسبت 16 آذر روز دانشجو با اشاره به اینکه دانشگاه ها در روند تولید علم باید مسئله محور باشند؛ به این معنا که بتوانند مسئله ای از جامعه را حل و مشکلی را رفع کنند خاطرنشان کرد: توقع می رود دانشجویان علاوه بر تخصص بتوانند علم را به ثروت تبدیل کرده و تنها به تئوری که در دانشگاه آموخته شده است بسنده نکنند وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نباید صدور مدرک و فارغ التحصیل بیشتر باشد،افزود: دانشگاه ها باید دانشجو را برای حضور در جامعه به عنوان شهروند مسئول و حتی به عنوان یک کارآفرین آماده نمایند.

بادله تصریح کرد: کاربردی شدن علوم و به کارگیری دانش تخصصی در زندگی شخصی و اجتماعی می تواند قشر جوان تحصیلکرده بیکار کشور را به قشر تحصیلکرده مولد تبدیل نماید آنگاه دانشجویان می توانند بازوی مشورتی دستگاه های اجرایی و مدیران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی مطالبه گر در برابر مفاسد اقتصادی منفعل نیست

دانشجوی مطالبه گر در برابر مفاسد اقتصادی منفعل نیست