مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 18:402020-12-04اقتصادي

صدور مجوز برای کشتار 411 هزار قطعه مرغ در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: طی هفته گذشته 234 مجوز برای کشتار 411 هزار قطعه مرغ در استان صادر شده و نیاز استان را به صورت کامل پوشش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرید سپری شامگاه جمعه در جلسه تنظیم بازار گوشت مرغ استان، اظهار کرد: کردستان در تولید مرغ هیچ محدودیتی ندارد و همچنان گوشت مرغ با کیفیت در این استان تولید می شود.

وی افزود: طی هفته اخیر در شهرستان های مختلف استان 234 مجوز برای کشتار 411 هزار و 250 قطعه مرغ به مقصد کشتارگاه های داخل استان صادر شده است.

سپری اعلام کرد: از هفته پیش رو نیز 60 درصد مجوزها برای داخل استان و 40 درصد برای خارج از استان صادر خواهد شود و بر اساس ظرفیت تولید و کشش بازار اعداد تغییر خواهند کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در راستای کاهش هزینه خانوار و بهبود معیشت مردم تلاش بر این است قیمت های مصوب برای هر کیلوگرم گوشت مرغ اجرا شود.

در ادامه این جلسه معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بر اساس آمارهای گرفته شده تا تاریخ 12 آبان ماه سال جاری 167 واحد با تولید جوجه های 40 روزه با ظرفیت 378 هزار و 920 قطعه جوجه ریزی کرده اند.

سید احمد زکریایی نژاد افزود: این تعداد به مرور روانه بازار می شود و چنانچه مدت پرورش از 40 روز بیشتر باشد برای این مدت اضافی نهاده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای کشتار 411 هزار قطعه مرغ در کردستان

صدور مجوز برای کشتار 411 هزار قطعه مرغ در کردستان