مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-04اقتصادي

هزینه 15 میلیارد تومانی برای مسکن نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تاکنون یک هزار و 356 قلم خدمت مسکن به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد استان ارائه شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مسکن در قالب ساخت، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن  و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده های مورد حمایت کمیته امداد استان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 15 میلیارد و 481 میلیون تومان هزینه شده است.

  مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه راهبرد اصلی این نهاد در حوزه خدمت رسانی به خانواده های مورد حمایت توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف است، گفت: ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده های مورد حمایت از برنامه های اصلی کمیته امداد استان در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن مناسب برای خانواده های مورد حمایت در مسیر توانمندسازی جامعه هدف این نهاد تسریع و تسهیل ایجاد می کند، افزود: با همین رویکرد از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 356 قلم خدمت مسکن به خانواده های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان ارائه شده است.

صفری ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مسکن در قالب ساخت، خرید، تعمیر و تکمیل مسکن و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده های مورد حمایت، از ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 15 میلیارد تومانی برای مسکن نیازمندان

هزینه 15 میلیارد تومانی برای مسکن نیازمندان