مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-04اجتماعي

خانه کاه گلی فرسوده با مِهر جهادگران نو شد/ غصه پیرزن ابربکوهی به پایان رسید


خانه ی کوچک کاه گلی با تخته های بیرون زده از لابه لای تیرک های چوبی سقف و دیوارهای تاول زده از رطوبت که امید را از پیر زن گرفته بود با مهر قلب های انسان دوست و جهادگران بی مثال زندگی نو را تقدیم پیرزن ابربکوهی کرد.

- خبرگزاری فارس ـ اردبیلسرویس اجتماعی: خانه کوچک کاه گلی با تخته های بیرون زده از لابه لای تیرک های چوبی سقف و دیوارهای تاول زده از رطوبت هر روز قلب پیرزن را به درد آورده و ترس از ریزش سقف و دیوارها، لالایی شبانه اش شده است.

پیرزنی که در روستای ابربکوه بخش ثمرین اردبیل ساکن است.

فرزندی ندارد و بعد از مرگ شوهرش تنها به حیات خود ادامه می دهد توان رفتن از روستا و جرات دل کندن نداشته و ندارد و به هرسختی هم که شده در خانه ای که شباهتی به خانه نداشته و دیوارها و سقفش عمرش را کرده، شب را صبح می کرد و تنها آرزویش داشتن یک خانه با سقف و دیوار سالم و مقاوم است.

خانه کاه گلیش کوچک است، پیرزن که امید از داشتن خانه نو را از دلش شسته بود در بام خانه اش پلاستیکی پهن و برای حفظ دربرابر باد چند تیکه چوب و آجر رویش گذاشته بود البته این کارهم جلوی چکیدن آب باران و برف به منزل نمی کرد.

اما خبر خوب اینکه دیوارهای خسته با لبخند جهادگران سرپا شدند و سقف خانه خبر از امنیت و روزهای بارانی بدون چکیدن قطره ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کاه گلی فرسوده با مِهر جهادگران نو شد/ غصه پیرزن ابربکوهی به پایان رسید

خانه کاه گلی فرسوده با مِهر جهادگران نو شد/ غصه پیرزن ابربکوهی به پایان رسید