مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 16:252020-12-04بين الملل

وزیر خارجه سعودی دست به دامان «جو بایدن» شد!


وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تکرار ادعاهای همیشگی خود علیه ایران، برای مقابله با تهران دست به دامان «جو بایدن» رییس جمهور احتمالی آتی ایالات متحده آمریکا شد.

- وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن تکرار ادعاهای همیشگی خود علیه ایران، برای مقابله با تهران دست به دامان جو بایدن رییس جمهور احتمالی آتی ایالات متحده آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العربیه، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی بار دیگر اظهاراتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد و این بار برای مقابله با تهران دست به دامان جو بایدن رییس جمهور احتمالی آتی ایالات متحده آمریکا شد.

بر اساس این گزارش، وزیر خارجه سعودی در اظهاراتی نخ نما و تکراری، بدون اشاره به نقش ریاض در پرورش و تقویت تروریسم در منطقه و جهان، مدعی شد: ایران همچنان به حمایت از تروریسم و بر هم زدن ثبات منطقه ادامه می دهد! این مقام سعودی در ادامه در اظهاراتی تعجب برانگیز، ادعا کرد: ما از هرگونه گفتگو میان تهران و واشنگتن حمایت می کنیم اما نباید فراموش کرد که این تهران بود که کانال های گفتگو با واشنگتن را مسدود کرد! وی پس از مطرح کردن این ادعاهای تکراری و همیشگی خود دست به دامان جو بایدن شد و گفت: بایدن باید جلوی اقدامات ایران را بگیرد! وزیر خارجه سعودی همچنین بدون اشاره به کشتار دسته جمعی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سعودی دست به دامان «جو بایدن» شد!

وزیر خارجه سعودی دست به دامان «جو بایدن» شد!