مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:452020-12-04بين الملل

سفیر ایران در یونان: حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده محفوظ است


سفیر ایران در یونان ضمن اعلام رژیم صهیونیستی به عنوان متهم اصلی ترور اخیر یک دانشمند ایرانی گفت، ایران حق پاسخ به این جنایت را محفوظ می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد نادری سفیر ایران در آتن روز جمعه گفت، حق ایران برای گرفتن انتقام از عاملان و حامیان ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی حوزه های دفاعی و هسته ای محفوظ است.

به نوشته روزنامه گریک سیتی تایمز ، نادری در مصاحبه ای گفت، علی رغم آنچه این روزها در برخی رسانه ها مطرح می شود، ایران از توافق هسته ای خارج نشده و به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه خواهد داد.

این دیپلمات ایرانی افزود: ایران حق خود را برای پاسخ به جنایات اسراییل و به ویژه ترور دانشمند برجسته ایرانی محسن فخری زاده، محفوط می داند .

نادری در ادامه گفت: ایران از جامعه جهانی و به ویژه کشورهایی که ادعا می کنند مدافع قوانین بین المللی، حقوق بشر و دموکراسی هستند اما تا کنون در قبال این جنایت بزرگ ساکت مانده اند، درخواست دارد عواقب چنین اقدام موحشی را برای صلح و امنیت بین المللی در نظر داشته باشند .

او در این باره گفت: تروریسم چالشی جدی برای جامعه جهانی محسوب می شود و بنابراین طبق قوانین بین المللی تمام کشورها باید تعهدات خود درخصوص مبارزه با تروریسم را از طریق محکوم کردن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در یونان: حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده محفوظ است

سفیر ایران در یونان: حق پاسخ به ترور شهید فخری زاده محفوظ است