مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 15:202020-12-04پزشكي

تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان اردبیل


آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نشان می دهد که وضعیت قرمز شیوع کرونا در این استان همچنان ادامه دارد.

- آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نشان می دهد که وضعیت قرمز شیوع کرونا در این استان همچنان ادامه دارد به طوری که در شبانه روز گذشته هفت نفر از مبتلایان فوت کرده و 476 بیماری بستری تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، آمار فوت مبتلایان به کرونا در استان اردبیل بعد از 2 هفته، تک رقمی شده و به هفت نفر رسیده و بر اساس آخرین آمار اعلام شده، طی شبانه روز گذشته 79 بیمار جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند.

6 روز پیش تعداد فوتی های کووید 19 در استان اردبیل در رکودی کم سابقه به 22 نفر فوتی در یک شبانه روز رسیده بود ولی آمار امروز 15 نفر کمتر از این رکورد است.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، مجموع جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و 90 نفر رسیده است.

بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه با 22 فوتی و بالاترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا نیز در 25 آبان ماه با 113 نفر به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان اردبیل

تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان اردبیل