مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-04اقتصادي

پرداخت 850 میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران کرونایی


مدیرعامل بیمه سلامت کشور بیمه سلامت را بیمه ای مردمی برشمرد و گفت: در حوزه کرونا تاکنون 850 میلیارد تومان هزینه درمانی کرونا پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدمهدی ناصحی صبح امروز در بازدید از پروژه ساختمان اداری و رفاهی اداره بیمه سلامت شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: با توجه به پیشرفت کاری مطلوب و پیگیری انجام شده در حوزه شهرستان و نماینده مجلس، تأمین اعتبار لازم برای ساخت این مجموعه از طرف بیمه سلامت انجام شده و برخی مشکلات و هماهنگی های ساختاری در کار وجود دارد که باید شهرستان هم کمک کند تا این ساختمان امسال به اتمام برسد.

وی به اجرای طرح ردیابی ناقلین کرونا (محله محور شهید سلیمانی) از 15 آذر اشاره کرد و گفت: هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در سراسر کشور اختصاص یافته است.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور با بیان اینکه 2 هزار و 500 نفر در طرح محله محور شهید سلیمانی مشارکت می کنند، افزود: این طرح با هدف قرنطینه کردن افراد بصورت محله محور طراحی شده که با پشتیبانی بیمه سلامت انجام می شود.

این مسؤول گفت: در این طرح تست رایگان سریع کرونا انجام می شود تا با شناسایی بیماران و محدودیت های ترددی از انتشار ویروس کووید 19 جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 850 میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران کرونایی

پرداخت 850 میلیارد تومان هزینه برای درمان بیماران کرونایی