مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-04بين الملل

آمریکا دو پایگاه بزرگ را در افغانستان حفظ می کند


رییس ستاد ارتش آمریکا اعلام کرد که پس از کاهش نظامیان این کشور در افغانستان دو پایگاه بزرگ ایالات متحده و چندین پایگاه ماهواره ای در افغانستان حفظ خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، ژنرال مارک میلی رییس ستاد ارتش آمریکا اعلام کرد که پس از کاهش سربازان آمریکایی در افغانستان دو پایگاه بزرگ ایالات متحده و چندین پایگاه ماهواره ای در افغانستان حفظ خواهند شد.

پنتاگون برنامه کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان به 2500 سرباز تا 15 ژانویه بنا به تصمیم اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را مشخص کرده است.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته در موسسه بروکینگز در واشنگتن جزییات مربوط به کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان تا 2500 سرباز و ماموریت این نیروها در آینده را تشریح کرد.

میلی در اظهارات خود گفت که ارتش آمریکا همچنین به دو مأموریت اصلی خود در افغانستان ادامه خواهد داد؛ همکاری با نیروهای امنیتی افغان که در حال جنگ با طالبان هستند و انجام عملیات های ضد تروریستی علیه داعش و القاعده.

میلی در صحبت های خود نخواست که سیاست جو بایدن، رییس جمهور جدیدآمریکا در قبال افغانستان را پیش بینی کند، ولی او اضافه کرد که آنچه بعد از آن پیش می آید، به عهده اداره جدید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا دو پایگاه بزرگ را در افغانستان حفظ می کند

آمریکا دو پایگاه بزرگ را در افغانستان حفظ می کند