مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-04اقتصادي

پرداخت 164 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان برازجان


164 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به 526 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برازجان پرداخت شده است.

- غلامحسین قیطاس خواه در گفت گو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت یک از رویکردهای اساسی در راستای فقرزدایی است که در سرلوحه کاری این نهاد قرار گرفته است.

رییس کمیته امداد برازجان افزود: مبلغ 164 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 بانکی در جهت ایجاد اشتغال به مددجویان تحت حمایت در سال جاری تخصیص یافته است.

قیطاس خواه ابراز داشت: در میان مددجویان تحت  حمایت، افراد دارای توان کار و فعالیت وجود دارند که بنا به توانایی ها و استعدادهای شناخته شده جهت دریافت تسهیلات اشتغال فراخوان و افراد به فراخور شرایط خود از این تسهیلات بهره مند می گردند.

رییس کمیته امداد برازجان اظهار داشت: تاکنون تعداد 526 نفر از افراد نیازمند تحت حمایت جهت دریافت تسهیلات اشتغال با بهره 4 درصد در زمینه های مختلف از جمله دامپروری کشاورزی(کشت گیاهان دارویی، کشت آلوورا و سایر سرفصل های کشاورزی) آرایشگری، و کسب کارهای مختلف و  سایر مشاغل خانگی به بانک های عامل معرفی گردیده اند.

قیطاس خواه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای هم به جهت بالا بردن سطح آگاهی و دانش متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال را از برنامه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 164 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان برازجان

پرداخت 164 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان برازجان