مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-04سياسي

کلاهبرداری صدها میلیونی خیر قلابی در فضای مجازی


فردی که خود را خانم مهندس اندونزیایی تبار معرفی می کرده با پوشش فعالیت درقالب امور خیریه مبالغی از 30 میلیون تا 120 میلیون تومان از افراد مختلف کلاهبرداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دادستانی قم حجت الاسلام حسن غریب با اشاره به سو استفاده افراد سودجو از اعتماد بی جا و ناآگاهی مردم گفت: با شکایات و گزارش های متعدد مشخص شد یکی از کلاهبرداران که خود را یک خانم مهندس اندونزی تبار معرفی می کند، طعمه های خود را در فضای مجازی شناسایی و با ارسال پیام از یک شماره موبایل خارج از کشور، مدعی می شود که ساکن انگلیس و به دلیل سرطان در بیمارستانی بستری است و روزهای آخر عمر خود را می گذراند.

دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: این کلاهبردار با ارسال عکس خود در شرکت مهندسی کشور متبوع، عکس های بیمارستان، مراحل درمان و نسخه های خود، بیان می دارد که مخارج زیادی را برای درمان خود و همسرش هزینه کرده است و در این روزهای پایانی عمر خود، می خواهد سرمایه خود را صرف امور خیریه کند و ادامه درمان را متوقف سازد.

وی با اشاره به پیام های متعدد این کلاهبردار به طعمه های خود در قالب بیان احساسات و عواطف انسانی، افزود: این خیر قلابی در فریب افراد مدعی می شود که بسته ای پول به مبلغ یک تا دو میلیون دلار را برای آن ها با استفاده از دیپلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری صدها میلیونی خیر قلابی در فضای مجازی

کلاهبرداری صدها میلیونی خیر قلابی در فضای مجازی