مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-04سياسي

ماجرای زنده شدن نوزاد دو ماهه در غسالخانه


ویدیویی در شبکه های مجازی ایلام در حال انتشار است که نشان می دهد نوزاد 2 ماهه آبدانانی پس از اعلام فوت و انتقال به غسالخانه، دوباره جان می گیرد و زنده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام کانال های خبری شهرستان آبدانان، نوزاد 2 ماهه آبدانانی با نارسایی مادرزادی در بیمارستان امام خمینی ایلام( ره) تحت مراقبت بوده است که شب گذشته حال نوزاد وخیم گزارش و گواهی فوت وی صادر می شود.

اما هنگامی که والدین فرزند خود را برای تدفین به آبدانان با فاصله حدود 180 کیلومتر از ایلام، انتقال می دهند مسوول غسالخانه آبدانان متوجه تپش قلب نوزاد می شود.

پس از حضور اورژانس بیمارستان رسول اکرم(ص) آبدانان، زنده بودن نوزاد تایید و برای مراقبت بیشتر به بیمارستان انتقال داده می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این خصوص گفت: از صحت موضوع اطلاع ندارم اما چنانچه کسی شماره تماس یا اطلاعاتی از خانواده نوزاد زنده شده دارد اطلاع دهد چرا که فوت این نوزاد بدلیل نارسایی مادرزادی بوده و تلاش می کنیم این مشکل رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر جمیل صادقی فر در کارگروه مجازی کرونا اظهار داشت: با معرفی این نوزاد به موسسه محکم که از بیماران دارای نارسایی مادرزادی حمایت می کند، می توان مشکل مادرزادی این نوزاد را حل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای زنده شدن نوزاد دو ماهه در غسالخانه

ماجرای زنده شدن نوزاد دو ماهه در غسالخانه