مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-04ورزشي

فاضلی: نتایج نساجی قابل پیش بینی بود/ درباره پرسپولیس به جمع بندی نرسیده ام


سرمربی نساجی قائم شهر می گوید به علت ایمان و اعتقاد به توانایی بازیکنانش، نتایج خوب این تیم در هفته های ابتدایی را پیش بینی کرده بود.

- سرمربی نساجی قائم شهر می گوید به علت ایمان و اعتقاد به توانایی بازیکنانش، نتایج خوب این تیم در هفته های ابتدایی را پیش بینی کرده بود.

وحید فاضلی در گفت وگو با ایسنا، درباره نتایج نساجی قائم شهر در چهار هفته ابتدایی و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده بندی با هفت امتیاز گفت: این چهار هفته ملاک درستی برای سنجش وضعیت ما و سایر تیم ها نیست و باید هفته به هفته جلوتر برویم.

با این حال برای من قابل پیش بینی بود که این نتایج را به دست آوریم چرا که به توانایی بازیکنانم ایمان داشتم و کارمان را واضح و روشن انجام می دادیم.

او با اشاره به جدایی جمع زیادی از بازیکنان فصل گذشته نساجی و جذب چندین بازیکن از تیم های مختلف که شاگردان سابق او بودند، یادآور شد: در روزهای آخر نقل وانتقالات تعدادی از شاگردان سابق را جذب کردیم و کارمان شروع شد.

با ایجاد هارمونی مناسب بین بازیکنان، نتایج خوبی را در هفته های ابتدایی کسب کردیم.

سرمربی نساجی درباره فلسفه و اهدافش در فوتبال و همچنین طی کردن مراحل مختطف مربیگری در فوتبال گفت: من هفت، هشت سال به عنوان دستیار فعالیت کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلی: نتایج نساجی قابل پیش بینی بود/ درباره پرسپولیس به جمع بندی نرسیده ام

فاضلی: نتایج نساجی قابل پیش بینی بود/ درباره پرسپولیس به جمع بندی نرسیده ام