مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 22:352020-12-03پزشكي

برای تشخیص محرمانه و رایگان ایدز به کجا باید مراجعه کرد؟


رییس اداره ایدز و کنترل بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تمام مراحل اخذ تست اچ آی وی در نهایت محرمانگی صورت می گیرد، در عین حال بر اهمیت شناسایی به موقع بیماران تاکید کرد و گفت: - برای تشخیص محرمانه و رایگان "ایدز" به کجا باید مراجعه کرد؟ رییس اداره ایدز و کنترل بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تمام مراحل اخذ تست اچ آی وی در نهایت محرمانگی صورت می گیرد، در عین حال بر اهمیت شناسایی به موقع بیماران تاکید کرد و گفت: با تشخیص زودهنگام بیماری و شروع درمان، نه تنها فرد عمر طبیعی خواهد داشت، بلکه قابلیت انتقال بیماری به دیگران نیز نزدیک به صفر می شود.

دکتر پروین افسر کازرونی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار امسال روز جهانی ایدز مبنی بر همبستگی جهانی، مسئولیت مشترک ، گفت: زمانی که ویروس اچ آی وی وارد بدن فرد می شود بلافاصله علائم در فرد بروز پیدا نمی کند.

ویروس وارد بدن فرد شده و طی دوره ای طولانی به تدریج شروع به تکثیر می کند و لنفوسیت ها و سلول های ایمنی بدن را هدف قرار داده، وارد آنها می شود و شروع به رشد و تکثیر می کند و به تدریج سلول ها تخریب می شوند.

HIV چه زمانی ایدز می شود؟ وی با تاکید بر اینکه دوره بروز علائم حدود 10 سال طول می کشد تا سلول های ایمنی تخریب شود، ادامه داد: پس از تخریب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تشخیص محرمانه و رایگان ایدز به کجا باید مراجعه کرد؟

برای تشخیص محرمانه و رایگان ایدز به کجا باید مراجعه کرد؟