مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 21:102020-12-03حوادث

تیر شکارچیان غیرمجاز به سنگ خورد/ 4 تیم شکار شناسایی و اعمال قانون شد


مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: هفته گذشته چهار مورد شکار غیرمجاز در مناطق شناسایی شد که از این چهار مورد 11 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز کشف و ضبط گردید.

- شهرام احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از شناسایی چهار مورد شروع به کار قاچاق در استان خبرداد و گفت: در هفته گذشته چهار مورد شروع به کار در مناطق شناسایی شد که از این چهار مورد 11 قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز کشف و ضبط گردید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین طی بازرسی دو منزل تعداد چهار قبضه سلاح مجاز و غیرمجاز و 2 گونه تاکسی درمی حیات وحش کشف و ضبط و به مراجع قضایی انعکاس داده شد.

5 منطقه شکار ممنوع در چهارمحال و بختیاری احمدی بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری از طبیعت بکر و خدادادی اعم از پارک ملی واقع در تنگ صیاد، اثر طبیعی ملی لاله واژگون، پنج منطقه حفاظت شده؛ (تنگ صیاد، شیدا، سبزکوه، قیصری و هلن) و 2 منطقه شکار ممنوع (خدا آفرین و شیرستان) می باشد.

وی افزود به تبع با این گونه تنوع گاهٱ افراد خاطی و شکارچیان در ذهن و فکرشان به دنبال شکار حیوانات می باشند اما با تدبیر و تمهیدات اندیشیده شده و تلاش محیط بانان سخت کوش از قبیل مجهز شدن به امکانات به روز، سعی بر آن شد که شکار و صید غیرمجاز به حداقل خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر شکارچیان غیرمجاز به سنگ خورد/ 4 تیم شکار شناسایی و اعمال قانون شد

تیر شکارچیان غیرمجاز به سنگ خورد/ 4 تیم شکار شناسایی و اعمال قانون شد