مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-03سياسي

طرح پایش و غربالگری زندانیان زندان مرکزی یاسوج


مدیرکل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان زندان یاسوج با حضور رییس کل دادگستری و دیگر مراجع قضایی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی زندان های استان حسن نگین تاجی در طرح پایش و غربالگری زندانیان یاسوج افزود: به موجب بخشنامه پایش وضعیت زندانیان، به بیمارانی که توانایی تحمل حبس ندارند یا افرادی که در طول یک سال گذشته هیچ ملاقات کننده ای نداشتند و یا افرادی که در مواعد قانونی درخصوص ادامه بازداشت شان تصمیم گیری نشده است و یا کسانی که مستحق برخورداری از ارفاقات قانونی همچون آزادی مشروط، تعلیق اجرای مجازات و .

می باشند، بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری واقع می شوند.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، قضات ضمن بررسی پرونده های مددجویان واجد شرایط از تمامی ارفاق های قانونی برای تغییر وضعیت زندانی و ایجاد زمینه آزادی آنها با استفاده از تخفیف مجازات، تعلیق مجازات، اعطای مرخصی و … استفاده می کنند.

رییس شورای قضایی استان ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه و جهادگونه مدیر کل و مجموعه کارکنان زندان های استان عنوان کرد: استان ما در زمینه کاهش تعداد زندانیان و توجه به مشکلات قضایی و پیگیری مطالبات و درخواستهای آنان انصافاً خوب عمل نموده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش و غربالگری زندانیان زندان مرکزی یاسوج

طرح پایش و غربالگری زندانیان زندان مرکزی یاسوج