مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 20:252020-12-03حوادث

دستگیری سارقان مسلح خودروهای باری در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به 35 فقره سرقت اعتراف کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به 35 فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر افزود: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی مراتب به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، دو باند 5 نفره از سارقان و 6 نفرمالخر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری آنان شدند و 3 دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان در بازجویی های اولیه به 35 فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: 2قبضه اسلحه گرم و مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح خودروهای باری در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری سارقان مسلح خودروهای باری در کهگیلویه و بویراحمد