مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-03پزشكي

برقراری 102000 تماس آسیب شناسی انتقال کرونا در شاهرود و میامی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 102 هزار تماس خانوادگی و شغلی در شهرستان های شاهرود و میامی با هدف آسیب شناسی انتقال ویروس کرونا برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، رضا چمن در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان با تقدیر از تعامل، همدلی و کمک مجموعه سپاه و بسیج به کادر درمان بیان کرد: در این مدت، آسیب ها را شناسایی کرده ایم و درس آموخته هایی داریم؛ امروز آنچه مهم بوده، آسیب شناسی منطقه ای کرونا است.

او گفت: 80 درصد همه گیری در بیماری های زمینه ای و کهن سالی، تمرکز جمعیت و ارتباطات با مناطق هم جوار، اجتماعات آیینی و ازدحام و تراکم و تجمع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: افراد سالمند و دارای بیماری زمینه ای باید مراقبت فراوان شوند و در بحث آسیب شناسی انتقال ویروس، 102 هزار تماس خانوادگی و شغلی را برای بیش از چهار هزار بیمار کرونایی شهرستان های شاهرود و میامی بررسی کرده ایم.

چمن با بیان اینکه از شکل گیری کانون های خانوادگی و دورهمی ها باید جلوگیری کرد؛ چراکه ابتلای کرونا خوشه ای است، گفت: بسیج جامعه پزشکی، سپاه و بسیج یاران ما در مقابله با کرونا هستند و در حوزه فرهنگ سازی در فضای مجازی هم کارهای خوبی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 102000 تماس آسیب شناسی انتقال کرونا در شاهرود و میامی

برقراری 102000 تماس آسیب شناسی انتقال کرونا در شاهرود و میامی