مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-03ورزشي

نفرزاده از خاتم اردکان دل کند


مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی خاتم اردکان گفت: سرمربی تیم والیبال خاتم با توافق از این تیم جدا شد.

- علیرضا جدیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، ضمن قدردانی از تلاش های فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی تیم خاتم اردکان در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: در دوران پنج الی شش ماهه همکاری باشگاه فرهنگی و ورزشی خاتم اردکان با دکتر فرهاد نفرزاده تجربیات خوبی به تیم والیبال خاتم اردکان منتقل شد.

وی با اشاره به تمایل و درخواست سرمربی این تیم برای جدایی، افزود: نفرزاده در ابتدای فصل هم با وجود مسائل و مشکلات خانوادگی در جمع تیم خاتم به کار خود ادامه دادند اما با درخواست مجدد ایشان بصورت توافقی و دوستانه از یکدیگر جدا شدیم و امیدواریم در آینده بتوانیم از تجربیات ایشان در ورزش والیبال بهره ببریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی خاتم اردکان گفت: تا معرفی سرمربی جدید، هدایت تیم والیبال خاتم اردکان به محمدرضا سالک مربی بومی   این تیم واگذار شده است.

فرهاد نفرزاده سرمربی سابق تیم والیبال خاتم اردکان نیز به خبرنگار فارس در یزد گفت، با قدردانی از همراهی باشگاه فرهنگی و ورزشی خاتم اردکان برای قطع همکاری دوستانه، گفت: شرمنده مردم و هواداران محترم تیم والیبال خاتم اردکان هستم که بدلیل مشکلاتی که در این فصل بخاطر بیماری کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرزاده از خاتم اردکان دل کند

نفرزاده از خاتم اردکان دل کند